اسمارتفون ها
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 تير 1394برچسب:, توسط علی نژادحسینی |

پس از معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، حال نوبت گلکسی نوت 5 این کمپانی رسیده تا طبق معمول در جریان برگزاری IFA برلین به علاقمندان معرفی شود. ساعاتی پیش تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده که با تصاویر شماتیک مربوط به آن در قالب یک ویدیو همراه شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده توسط onleaks@ به احتمال ۸۰ درصد این تصاویر معتبر هستند.

 
تصاویر رندر منتسب به گلکسی نوت 5

با نگاهی به تصاویر منتشر شده می‌توان به روشنی دید که از نظر ظاهری این گوشی‌هوشمند شبیه به گلکسی اس 6 و اس 6اج است. قسمت پشتی گوشی در لبه‌ها بصورت خمیده طراحی شده در حالی که صفحه‌ی نمایش و پنل جلویی کاملاً تخت طراحی شده است.

galaxy note 5 1

یکی از وجود شباهت گلکسی نوت 5 با پرچمداران جدید سامسونگ را باید در غیرقابل تعویض بودن باتری این گوشی‌هوشمند عنوان کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، گلکسی نوت 5 از وجود یک باتری ۴٫۱۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد. در لبه‌‌ی سمت چپ این گوشی نیز می‌توان اسلاتی را مشاهده کرد که احتمالاً مشترکاً برای تعبیه‌ی کارت حافظه‌ی میکرو SD و سیم‌کارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ در غیر اینصورت باید احتمال عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ میکرو SD را نیز در گلکسی نوت 5 ممکن خواند.

 یکی دیگر از مواردی که می‌توان با نگاه به تصاویر گلکسی نوت 5 فرا گرفت، عدم پشتیبانی از پورت USB نوع C‌ است. پیش‌تر اخباری منتشر شده بود که احتمال معرفی این گوشی‌هوشمند با پورت مورد اشاره را مطرح کرده بود.

galaxy note 5 2

محل قرارگیری قلم در بدنه‌ی گلکسی نوت 5 گمانه‌هایی را مبنی بر خروج خودکار قلم مطرح کرده است؛ چراکه با توجه به تصاویر، محلی برای خارج کردن قلم با استفاده از ناخن پیش بینی نشده است.

در ویدیو شاهد اشاره به ابعاد این گوشی‌هوشمند نیز هستیم که به ترتیب دارای 153.4 در 77.3 در 10.2 میلی متر برای طول، عرض و ضخامت است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که ضخامت ۱۰.۲ میلی‌متری با احتساب بیرون زدگی لنز دوربین در نظر گرفته شده و در صورت حذف آن احتمالاً این گوشی ضخامتی ۹ میلی‌متری خواهد داشت. ضمناً صفحه‌ی نمایش این گوشی نیز سایزی ۵.۸۹ اینچی خواهد داشت. سامسونگ حاشیه‌‌ای ۲ میلی‌متری را از هر طرف برای صفحه‌ی نمایش در نظر گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.